لوگو موشن که از آن با نامهای لوگو اینترو و آرم استیشن نیز یاد میکنند، فایلهایی ویدیویی هستند که در آن یک لوگو به وسیله صوت و آیکونهای گرافیکی به صورت متحرک در میآید. این امر در تعریف هویت بصری برند، تاثیر چشمگیری دارد. به طور کلی لوگو موشن یکی از زیر شاخههای موشن گرافیک است و امروزه بسیاری از طراحان این رشته، به دلیل علاقه و یا مهارت بیشتر در این زمینه، به این زیر شاخه وارد میشوند. هرچقدر در این حوزه، از ابزار های حرفهای تری برای طراحی استفاده کنیم، تاثیر گذاری آن بر مخاطب نیز بیشتر خواهد بود.
لوگو موشن فلت
در این نوع از موشن ها معمولا با فضای دو بعدی سر و کار داریم. طراحی ها به صورت مینیمال و با استفاده از افکتهای گرافیکی و کارتونی انجام می شوند. سادگی شکل ها و عناصر، تایپوگرافی خوانا و درشت و استفاده صحیح از رنگ ها، هویت برند تجاری شما را بهتر به مخاطب نشان می دهند.
لوگو موشن سه بعدی
در ابتدا به وسیله حجم دادن به لوگو های تولید شده، می توانیم آن ها را به مدل سه بعدی تبدیل کنیم. پس از آن به وسیله ترکیب با محیط سه بعدی و اضافه کردن دوربین و حرکت و صوت، این مدل از طراحی کامل می گردد. در نهایت این نوع لوگو اینترو ها حال و هوایی حرفهای تر به تبلیغات خواهند داد. از این قابلیت، اغلب برای تلطیف و روح بخشی به ویدیو ها به صورت غیر مستقیم استفاده می کنند تا افراد را مجاب به خرید محصولات از برندی خاص کنند.
برای دریافت نمونه کارهای لوگو موشن با ما در ارتباط باشید